ont ont...

har ont i min mage...ägglossning har man :( gaahh....
nyss var vi och bada med hundarna...eller hundarna badade =)
imorn ska jag jobba..ska ta bussen till typ mamma & pappa..sen hämta pappa upp mig där och skjusar mig till jobbet..för de går en buss direkt till jobbet men det är byten och får sitta i bussen i 1 timme..så orka med krångel..så far skjusar mig istället =)
ska upp vid 6 tiden imorgon...måste duscha snart åxo..för imorn stänger dom av varm vattnet och det är avstängt till tisdag natt =o  men ja duschade ju imorse men måste göra det snart igen hahah =) måste vara reeen..haha

Nej nu ska ja duscha..Återkommer..

Pusspusss


God natt sibel mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0