målat..

yes målade lite nyss..eller mycket faktiskt =)...nu undrar ni så klart vad jag målade,jo Novas växasäng ..den ska bli rosa =) så nu är jag typ helt rosa på händerna..får fan inte bort det =O finns inge varm vatten här heller..så ah jag får vara rosa på händerna nu..har legat ute och solat sen klockan 10 imorse..puuhh =)
ikväll måste jag smörja på helosan sol på polas mule...
lillesyrran kom för en lite stund sen från skolan..nu är det inte en lugn stund haha =)
älskling slutar om 2 timmar...sen ska han handla lite sen hem och lämna det osv,sen kommer han hit med buller och bong =) hahaha...
Älskling & lillesyrran ska bada i mamis & papis STORA pool sen senare...jag får ej bada :( läktiden på tatueringen är på 2 månader...visst det går om ja inte blöter armen eller så..men hur kul är det att bada med en arm uppe i luften hela tiden ? jobbigt läge !
måste gå och pinka nu =)

Återkommer.....

Ha en NICE dag i solen...akta så ni inte bränner er bara !


Kommentarer
Postat av: Jenna

2 månaders läktid?´:O

2008-06-04 @ 14:47:19
URL: http://jjeennnnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0