kväll...

Hej !
vi kom nyss från en lågn promenad med hundarna..eller ja för en stund sen..gick runt byn och lite till =) nere vid strand promenaden bland annat..mysigt..åh idag är det säsongsavslutning av desperate..gaah hatar såna här uppehåll..får vänta glatt till hösten !
kollar på vänner just nu..väntar på att klockan ska bli 21:00 =)
imorn ska jag ta 5 över 7 bussen hem till mor & far....för dom ska ju ända till Vetlanda för att hämta syster susanna och alla hennes grejer..för nu har hon gått klart skolan där..nu är hon en friskvårdspedagog. (stavas det så? haha)

Ja så är vi hemma hos mor & far så länge..sen när dom kommer hem så drar vi hem..och så ska ja åter åka buss på torsdag morgon..för mamma & pappa & jossan ska till finland ju..så då tar ja en tidig buss dit..
ja så ligger det till just nu...kristoffer ska även hjälpa tommy att tatpetsera nån dag nu snart..dom väntar bara på att tapeterna ska komma..så jag ska se efter Novis nån dag så att dom får packa på så dom kan dra snart från huset =)
Shiiit vad jag längtar! ni fattar inte..är så förbannat glad...mitt & kristoffers alldeles egna gemensama hus !
underbart !!!!
ska väl börja packa näst nästa helg här..köpa tapeter då med...ska prata med min gudfar om han kan tapetsera åt oss..det gör han nog ! han gör allt för mig säger han =) .........

Nej nu ska ja diska och så...även ta en dusch...

Återkommer...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0