greys..

Japps nu är det drygt 15 minuter kvar tills greys anatomt börjar..woohoo =)
har solat som en tok idag =) nästan hela hela dagen..nice,,,brun har ja blivit med !!!
Imorn ska jag ta 7 bussen hem till mor & far...gå hela långa vägen från busshålls platsen ...
mamma & pappa & lillesyrran åker vid 4 tiden på morgon kvisten ungefär..så syster susanna är hemma.
mamma & pappa och susanna kom hem efter 19 nångång idag..hade med alla henns tusen grejer =)

Happs blir hemma hos mor & far i 1 vecka..pga av att dom blir ju borta så länge i Finland..
sen när dom kommer hem nästa torsdag så på fre blir de att köpa tapeter och sånt..och förhoppningsvis blir det flytt då..och på tisdagen där efter så börjar jag att jobba....kul kul....då blir det att köpa mycket fint till huset..

nej ska ringa min mor nu...

God natt sibel min älskade och saknade lillesyster<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0