blir galen snart.

god kväll..nu är klockan 22:30 vi gick och la oss vid 21 tiden..låg och prata en stund och myset lite..sen somna älskling.men happs så jag ligger där med världens ondaste mensvärk jag håller på och blir tokig..gör så förbannat ont.ingen ipren eller alvedon hemma :( vad fan ska jag göra ? ingen varm vatten finns det pga av att dom stängt av den fram till tisdag kl 03:00...så det lidrar lite ialf om man duschar en längre stund..men gaahh..har såå såå ont.
kan verkligen inte somna..fi fan vad jobbigt....
trött är ja med..men inte kan man somna pga av den vidriga mensvärken...var glada så länge det varar ni som inte ännu fått mens..var lyckliga att ni slipper denna jävla plåga ett tag till !!!! det är ett rent helvete kan jag lova..ialf för mig.
får väl sitta här tills ja faller om kull av trötthet...

nej nu ska ja kika vidare på nätet !!

God natt ni som kan sova ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0