5/6-08

allså nu är det varmt ute kan jag lova er !!! håller på att få solsting för tusan,har världens huvudvärk,beror nog på denna enorma värmen som kom från ingenstans.va nyss ute en sväng för att kika till hundarna som är ute..puuhh säger jag bara ! och hundarna är ju knas dom,för det finns massor med skugga men nej då ska dom ligga i den stekheta solen och flåsa..haha knäppisarna! ja men förhoppningsvis känner dom själva när det blir för mycket av det goda...prata med mamma för ett tag sedan.tyckte hon sa att vid 18 tiden är dom framme i finland,och dom skulle käka klockan 14...hm kul för dom då =) haha! idag ska jag försöka att göra så lite som möjligt,hitta aldrig helosan sol igår men nu hitta jag den..ska smörja polas mule sen åxo.kan inte göra det nu pga av solen som steker.ska göra det lite senare !..men det finns ialf gott om bete till dom..dom står mest och vilar av mättheten hihi mina söta troll =)
nu är det "bara" 4 tim kvar tills älskling slutar..och han är väl här kring 15 tiden..åh saknar han massor <3
fyfan och trött är jag som fan.. helt slut..satt i soffan och kolla på city tv..(musik kanal) och jag höll på och somna sittandes..mina ögonlock känns väldigt tunga just nu..*spärrar upp dom för att orka skriva*
snart är blir det flytt ...underbart! vi ska köpa flyttlådor nästa fredag..för så ska vi kika på tapeter med,åhh vad det kommer att blir perfa !!

undra sa flundra om jag ska ta och gå ut och sola ?


// en mycket trött Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0