vilken morgon !!!!

ja fyfan vilken morgon :(
gick upp vid halv 9 imorse..tog ut kita & shira å gick till stallet å släppte ut hästarna..jag tog in dom igår för att det idiot regna non stop igår..happs sen rasta jag alla andra hundar..sen tittar jag ut..Amapola ligger ner i hagen..gick ut hon gnägga till mig å kolla på mig med sina kloka ögon..fattade direkt att allt inte stog rätt till..hämta grimma & grimskaft..fick upp henne till slut..fick tvinga henne att gå..gick 1 timme i hagen med henne..vart inte bättre.ringde hallsta vetrinär...där sa dom ett annat nr jag skulle ringa,happs ringde å där svara nån å gav ännu ett annat mob nr..ringde det å hon skulle komma..så jag gick å gick med pola..sen vid 10:40 kom vetrinären..då stog pola upp ialf..hon lyssna på magen osv..gav henne kramplösande spruta i halsen..tog tempen osv osv..skulle höra av mig om det ej vart bättre...
har lonskera pola 3 gånger sen hon åkte..vet sa att jag skulle göra det..pola mår bättre men buken är fortfarande bra svullen...så jag ska fortsätta och longskera henne med jämna mellan rum...puuhh...helt slut nu..
så hoppas att hon blir bra så man slipper ringa ut vet igen :(
gorm fattar att nått är på tok..han gnäggar åt pola direkt om ja lonskerar henne osv..
Min älskade häst !!!!! var så rädd imorse..usch !!!!!! min bebis ju :(

så ja det var min morgon....puuhh....
älskling åkte vid halv 2 hem..för han börjar jobba vid 14:30....är helt själv här med alla djur..puppisarna & fuij & yngwe är ute nu..ska ta och motionerna stora hundarna..och sen min älskade häst !!!!!

Uppdaterar senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0