vad ska jag skriva här?

åh nu äntligen funkar internet..måste ha vart nå knas med telia..för kristoffer sa att hans internet var mysko igår med..
jaja huvud saken är att det funkar..vart full rulle på morgonen..gick upp 06:30 men låg kvar till 06:40  =)
släppte ut hundarna...det SPÖREGNA ! hmm..jaja käka frukost..släppte ut stora vovvarna..dom ville knappt gå ut när det regna så mycket..inte jag heller för den delen..men sen vid 07:30 gick jag och jossan o jag hade med hugo till busshålls platsen..sen kom bussen och jag och hugo gick hem igen hit...sen så har jag messat med mor på morgonen..prata med älskling med<3
sen vid 09:00 så tog jag gorm från hagen och borta o sen på med lonskeringslinan och så gick vi en jädran lång promenad..vart helt slut hahaha :) men gormis tyckte det var såå kul så..sen gick vi förbi 3 hästar i en hagen dom vart ju helt galna och toksprang medan gorm gav en cool blick till dom :) gorm är ju så stabil !! sötisen <3
sen korna vart helt galna när vi gick förbi dom börja rida på varann och grejer hahah..ville para sig hohoh !! se vad gorm orsakar hahah =)
tänkte motionera amapola senare..har vart så mkt nu...sprungit in och ut med hundar och ditt och datt,,,
duchade precis...

idag är det vetrinären med puppisarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0