uppe med tuppen..

redan vaken :) alarmet ringde vid 09:00...(tänkte så att jag inte sover bort hela dagen)
gav hundarna mat..ut med dom en sväng..och sen åt jag frukost själv och nu sitter jag här och bloggar :)
Älskling jobbar fm nu..det ringde en kille igår från hans jobb och sa om han kunde jobba fm idag och imorn..(egentligen skulle han jobbat natt) så han var ledig igår i stället för på fredag...
så han har jobbat fm,em,natt denna vecka...riktig mix :) hahaha...
så vi for till v-ås igår..

först åt vi på donkan så klart..bjöd han på mat :)
sen in till biltema där han shoppa loss haha..och sen in på hundaffären köpte varsitt rosa stort ben till hundarna...fan 160kr för 2 ben..hmm jaja !!!
& även in på jula...och hööks..och medimarkt...

fick mina födelsedagspresenter av älskling igår i förskott :) en skit snygg munktröja och en sportbh och en soda stream design..med massa olika smaker..och så ska han betala ett träns åt mig som jag vill ha..åh vad han är underbar min kille<3 tack babe !!!

så nu har vi en massa maskiner i köket hahaha...fota allt igår..lägger in bilder under dagen på allt..så håll utkik !

skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0