trött och trött...

morgon morgon..nu har jag precis lämnat josefin till bussen,,sitter och lyssnar på rixfm webbradio....
åh imorgon kommer äntligen mamma & pappa hem ! vad jag väntat på denna dag (alltså imorgon)
igår var det kaos när jag red..

jag red barbacka på amapola.josefin följde med på cykeln..allt var frid och fröjd..sen skulle vi vänta och var nästan hemma..då är det 2 hästar lösa..hmm hoppa av och gick in till ett hus och sa att 2 hästar springer runt i doms ko hage..bland korna..
Dom kommer..och ringde susanna..och susanna kom..hon höll i amapola..så jag kunde fånga hästarna..så in i stallet med dom..ena hästen var GIGANTISK!!! herrejävlar !!! å jag gick med den..jag som är van med mina "små" hästar hahaha !!!
så hem å släppa pola i hagen så skrev jag en lapp..cykla till huset för att skriva vad som hänt å varför doms hästar står inne..men så kommer pernilla med en hästbuss...berättade vad som hänt..å hon var tacksamm över de ja gjort..men det är ju självklart att man gör så..inte fan skulle man kunna rida vidare å låta dom springa runt som dårar !! för de gjorde dom..helt uppjagade...P lasta av sin häst å vi gick till stallet å sncka..hur länge som helt =) sen kom hon som bor där..berättade vad som hänt osv..hon var så tacksam hon med ! så jag var hemma här igen vid 21:00...bara duscha i iskallt vatten å borta tänderna å sova ! för vi kliver upp 06:30 ..

Puhh det var allt från mig för tillfället !!!

Pusss hej!

IMORGON FYLLER MIN ÄLSKADE KRISTOFFER ÅR !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0