tisdag

Happs då var det tisdag..och det innebär att idag åker mamma & pappa till Finland..få se hur länge dom blir borta..hoppas att det inte blir en hel vecka....på torsdag ska jag och susanna åka och besiktiga puppisarna ialf ! sen kommer väl alla på fredag och hämtar sina vovvar !
Pappa ringde och väckte mig vid 10:04 för att vara exakt =) han sa lägg GPS:N på trappan så kommer jag snart och hämtar den..happs bara att dra sig ur sängen och lägga den på trappan..sen la jag mig igen..hörde när han kom med bilen och hämta den..ja just jag sen vid 09:30 ringde älskling och väckte mig först..hmmm...jag som hade tänkt och ta en mega sovmorgon..eftersom att jag ska upp så tidigt nu resten av veckan !!! men men....
helt okej väder...solen skiner och himlen är rätt blå =) brabra !!
nej nu ska jag ta och bädda sängen och städa lite ! och packa en massa kläder jag ska ha med till morsan & dom !

Skriver senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0