städas...

ja nu plockar jag och donar...Älskling klipper gräs just nu..
Måste ut och gå med hundarna på en lång runda så dom inte är hyperaktiva när folk kommer haha :)
nejdå det brukar dom inte heller vara...kanske älskling vill cykla med dom..jag har ju ingen cykel :( för då blir hundarna trötta..men om man går så blir dom bara uppvärmda så är man själv helt slut haha !
hämta in kuddfodralen till soffkuddarna för ett tag sen..lukta så underbart gott..strök dom ochså...
the voice är på just nu på tv:n...det är bra städa musik.men jag storstäda igår så nu är det bara småplocka..
måste nog dammsuga IGEN ! dammsög ju igår..men så är det när man har 2 hundar..och just nu fäller dom ort sin sommarpäls..fattar inte hur mycket hår det kommer från 2 korthåriga hundar !!
Aja nej nu ska jag ta och dammsuga så folk slipper se ut dom hundar själv :)

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0