söndag kväll...

hej igen ! har tagit lite kort som jag lägger in senare :) så idag fick ni en massa kort och se på :) ni mina hemliga läsare som aldrig komenterar men jag ser att jag har mååååånga besökare per dag :) men men kul att folk vill läsa ialf..så jag ska inte klaga..

Älskling håller på med ved..staplar och har sig..imorn ska vi åka och fixa kristoffers mammas present..så det blir när han slutat jobbet vid 14:30 tiden..vi åker nog till mamma & pappa en sväng och hejar åxo...om inte josefin (lillesyrran) är allt för sjuk då åker vi inte dit och blir smittade...

19:20 kommer kalla fakta på tv4 handlar om arboga grejset..hur det är nu efter allt osv...tycker så jävla synd om mamman & pappan..usch.. men det ska jag se på ikväll..mer "bra" kommer det väl inte på tv...

nä jag lägger upp bilder senare ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0