socialen är ju helt tomma i huvudet !

Ja socialen är ju helt tomma i huvudet!!!!

läste igår på www.aftonbladet.se
att en handikappad flicka dött av vanvård...soc skulle komma på hembesök 2 gånger i veckan för att titta till henne..eftersom mamman verkade inte bry sig..
men socialen kom inte på hembesök,mamman skrev i förväg i papprerna att soc vart där och tittat till..jävla vidriga social ..vadå orkade dom inte pallra sig dit och titta till stackars flickan? så soc o mamman kom överräns att mamman skulle skriva i papprerna att soc vart där...fy helvte vad man blir rädd...när dom hitta flickan vägde hon 20 kg..och hon var 14år har jag för mig att jag läste...och hade liggsår med larver i såren :( hennes sista ord var vatten...hon fick bara ligga i sin säng och gråta & skrika utan att mamman brydde sig..hon fick ingen mat eller vatten...jag fattar inte hur idiot i huvudet man kan vara ? det gör ont och läsa om sånt här..mår illa när ja läste detta...hur kan man ???
oavsett om ens barn är ,blin,döv,en armad,handikappad osv listan kan göras lång..Man gör inte så..man älskar sitt barn oavsett hur den ser ut osv..hur kan man älska ett barn mindre bara för att den har nån "defekt" ? det fattar jag inte..
herregud man slutar aldrig att förvånas...

ja jag vart ledsen,arg och tom när ja läste artikeln om den stackars flickan :( stackars flicka säger jag bara !

men läste även att 9 st sitter i finkan eller ska (minns ej riktigt)....bla socialen..hahah rätt åt er era jävlar!!

har sånt hat mot all social...kan inte ens beskriva det..usch usch...önskar dom allt ont !!
så mycket ont dom gör..och dom ska vara till hjälp? haha vilken bullshit...hjälpa det är ju det sista dom gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0