sista bloggningen för ikväll..

yes det är det !!
vi tittar på mannen som talar med hundar...älskling halv sover i soffan :)
fan vad det regnar ute...hmm kul och gå ut med hundarna....men men bara och traska ut med dom...
messa med min bästa anna nyss :) vi kom fram till att anna & issa ska komma hit nästa vecka på onsdag :) trevligt värre !!
åh ska bli såååå kul att träffa dom igen..bara snacka en massa skit :) åhh mina pinglor !!!

nää nu ska ja titta klart på mannen som talar med hundar och sedan rasta hundarna..och sen plocka lite sen soooova :)
är inte så jätte trött men vill lägga mig sammtidigt som älskling...och mysa och ha oss...<3

Nää nu räcker det för idag...

skriver imorn igen...

god natt allesammans !!

Sibel du finns i mitt hjärta för alltid...du är en del av mig för alltid !!! Älskar dig massor..du är så älskad & saknad !!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0