sibel var det du?

ja igår när jag satt i vardagsrummet hemma hos mamma & pappa ...jag och mamma och josefin satt där i soffan men jag satt i en enmans soffa (heter det så?) ja men ialf så känndes det skit konstigt i bakhuvudet på mig..alltså som om nån nudda mitt huvud fast det känndes skit konstigt så ja sa till mamma att shiit det känndes jätte konstigt i mitt bakhuvud men det känndes typ 4 sek...då sa mamma att det kanske var sibel dom ville klappa sin storesyster :)..och jag börja fundera alltså det måste ha vart min underbara lillesyster,,,åhh sibel var det du som ville klappa mig på huvudet?
känslan jag kännde går inte att beskriva..har aldrig kännt det där förut..och i mammas & pappas hus har det "spökat" spökat är inte rätt ord men men..det har vart aktiviterer där...

så jag tror skarpt på att det var min söta,underbara lillasyster....åh sibel min älskade älskade lillesyrra !!!! du är så saknad & älskad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0