sibbe.....åhhh...

sibbe fan vad jag saknar dig..saknaden är enorm efter dig :( önskar att allt vore en hemsk hemsk dröm...och vakna upp och inse att det var en dröm...men du är borta för alltid..kommer aldrig mer att kunna prata med dej,se dig,krama dig osv.
det gör så ont i mitt hjärta..det hugger i mitt hjärta sibbe :( du fattar inte min ilska till dom som lät detta hända !! hatar dom för alltid..önskar dom allt ont här i världen !!!!!!!!!
min underbara prinsessa :( min älskade lillesyster !! du hann ju inte ens fylla 4 år...åhhhh nu gråter jag :(

dagarna bara rinner iväg och saknaden blir inte mindre för det... det kommer alltid att värka i mitt hjärta !
du var en viktig del av mig...åh vad jag älskar dig...minns så väl allt bus vi gjorde..hur envis du var..hur underbart vacker du var !

JAG ÄLSKAR DIG MIN LILLESYRRA !!!! du kommer alltid och vara det..du finns i min näthinna konstant....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0