så där ja...

ja nu har ja och hundarna kommit från våran promenad :) det regna inte heller...toppen !
gick lite här & där...ska ta och duscha snart tänkte ja....sen när älskling slutat jobbet och kommit hem så ska vi till mamma..äta mat där och så...skönt då slipper man laga själv hahaha :)
det blåser rätt kraftigt ute...hmm...nästa tisdag alltså den 13:e augusti ska jag fortsätta på min tatuering...längtar !
och hon skulle kolla om hon hade tid och tatuera en ny tatuering då med..hon skulle höra av sig..hoppas det !!

vete tusan om jag är hungrig ? hm kanske ska ta en macka eller nått..annars kommer jag vara yber hungrig sen i stället...äh jag ska gå och göra en macka nu :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0