regnar idag !!

ja god morgon eller god dag ;)
vaknade vid 11:45 typ...skönt och sova ut...älskling hade gått upp vid 9 tiden tror jag...
det regnar ute..skönt det med mildare väder...
har precis duschat...tommy kom hit och hämta upp kristoffer för att dom ska slänga nån stor olje dunk på sågen..
pappa kommer hit om en stund och ska fixa nått....
mamma & pappa & jossan & hundarna är vid stugan...hmm kul väder då..haha...men men...

nää ska ringa mamma nu...

just ja igår skicka ja in en fråga till 118100 ....så här skrev jag : vem är Mia kemell i skinnskatteberg..
fick till svara så här :Mia marianna kemell är säkerligen en glad och trevlig tjej i sina bästa år.hon är bosatt på solgårdsvägen 9 i skinnskatteberg och är 18 år och 10 månader gammal.hon tycker om att umgås med sina vänner,familj och mysiga hemmakvällar med sin pojkvänn...

hahah det stämmde så bra då :)
men det är ju en aning lätt och kolla upp på nätet ju :)

dom måste ha kikat in på bloggen för att se att jag har en pojkvänn ju..för om man söker på mia kemell på google så kommer min blogg upp :) hehe !!

älskling skicka åxo in o fråga vem han var...kommer inte ihåg vad det stog men kan skriva det sen under dagen när ja har hans mob här :)

uppdaterar senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0