räkningar...

Hämta posten nyss och där låg det bla Amapolas vetrinär räkning på 1400kr...från Hallstahammars Vetrinär...
och kristoffer fick en räkning från kjellins EL den låg på 2846kr billigt och bra ...men men sånt är livet !! allting kostar här i livet....bara le och se glad ut och betala .....
den 27:e får jag äntligen min lön..men den kommer försvinna snabbt som attan ! det ska handlas massor..köpa present till älskling...köpa present till mamma,kristoffers mamma osv osv ! typ alla fyller år nu !!
Och så ska jag ju köpa en present till tommy (bror)...eftersom jag väntar på pengar så fick han inte nån present när han fyllde år...jaja det var mina pengar det !!!! Dom försvinner lika snabbt som dom kommer in på kontot ungefär.....

Nää nu ska jag fortsätta och städa lite..

Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0