puuhh...

helt slut och svettig..kom precis in utifrån..har rensat massor av ogärs...shit vad det växer foooort!
kristoffer klippte gräset...hängde även ut en maskin med rentvätt på torkvindan..nu torkar det fort när det är fint väder och blåser...jag är yber svettig nu om ni vill veta :) ska ta en dusch snart...
mamma och pappa och theo kom hit vid 13:30 tiden..nova var sååå glad när theo o dom kom :) jag mata theo o lekte med han..han var sååå glad snuttan...
sen så kom tommy vid 14:45 tiden och hämta ungarna och for hem..då åkte även mamma & pappa hem...
nova har vart sååå snäll..dom en ängel..glad och positiv hela tiden..så härlig hon är...ska ladda upp massor med bilder senare idag..måste pusta ut först..har vart så håll igång sen igår...
idag är det Kolsva natta..marknad och så..sen håll igång i kväll..inget vi orkar gå på nu när man vart barnvakt..resten av dagen ska vi bara myyysa och kramas =) hehe...
ska aktivera hundarna ochså...tror kita saknar nova..hon sitter vid dörren och tror att nova ska komma tillbax..å min älskade kita :) hon är verkligen en barnhund..nova får rida på hennes rygg ,dra henne i svansen,pilla henne över hela kroppen och kita gör ingenting.hon njuter bara :) kita ligger hela tiden en liiten bit ifrån henne..min snutta !!!! så underbart snäll..nova gick även med kita ute...kita gick mega saaaakta brevid nova...hehe så sött !

Nää uppdaterar senare


Älskar dig min älskade Amapola..du är min värld !! mitt allt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0