nova är här...

god kväll..har inte hunnit blogga nått under dagen.har vart full rulle..på dan kom mamma med nova hit..då kom mamma,nova,elin,jossan hit..så hämta vi alla mat från bosses :) käka här..sen gick elin till bussen för hon skulle till fagersta...sen så kom pappa hit efter långa resan hem från norge..å även tommy kom hit..så sen åkte pappa med theo och josefin i en bil,,,å mamma åkte i andra bilen..så sen for tommy hem å...så nova vinka bara glatt hejdå till alla..haha sötisen..har lekt och busat hela dagen lång..vi gick en lång promis med hundarna och nova..tog med vagnen i fall om hon inte orka gå...vi gick strandpromenaden..stanna och lekte på en lekplats där..nova åkte ruschkana (vete fan hur det stavas)
sen så fråga ja kristoffer vad klockan var..han hade min mob i fickan..han hitta inte mob...paniiiiik...gick tillbax en liten bit där låg min mob på backen..puhh tur att vi hitta den !!!!!
sen gick vi hela strandpromenaden hem..nova gick nästan hela vägen..hon orkar ju hur mycket som helst :)
nova och kristoffer är värsta bästisar :) sen så basta kristoffer och nova satt i en balja med vatten i bastun,,jag satt utanför ..för jag kan ej basta pga av att jag tatuerat mig ju ! så jag fick sitta glatt utanför bastun...hon lekte och hade sig ett bra tag...sen upp och torka o klä på henne...gjorde välling..och nyss somna hon..vi la oss på en madrass på golvet och jag låssas sov brevid henne..så till slut somna hon :) snuttan !!!få se vilken tid hon vill upp imorgon :)

det har vart en kul dag ! har tagit massor med kort..lägger upp dom imorn..orkar inte ikväll...

och imorn jobbar tommy till 14:30 sen kommer han och hämtar hem novis !! så vi har enu en hel dag och leka i morgon :) hoppas på fint väder så vi kan vara ute....


Tja så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0