nä nu räcker det va ?

ja nu räcker det med bloggning för idag annars suckar ni nog bara över alla min inlägg haha...
sitter och kikar på tv4 fakta..det är akutmottagningen...helt okej program.kommer inget annat intressant....
åh jag är så nöjd över min nya frilla :) ska lägga upp mer bilder imorgon..eller jag ska ta nya kort rättare sagt..för hon klippte snelugg..men på bilden jag la upp tidigare så hade jag lagt upp min lugg =)
smorde precis mina tatueringar med helosan.....så nööjd över bägge 2....amapola tatueringen har jag byggt på nu ett bra tag..men nu är det slutspurt..hon ville ev fixa det sista senare..men få se helt enkelt..men den är så gott som klar ! och nu har jag min älskade bebis på armen för alltid ..(min underbara häst)

nu är det nån som opererar bort sin brustna blindtarm på tv....det har jag åxo gjort...hade en brusten blindtarm jag med !
satan i gatan vad ont man hade efteråt..men nu var det ett antal år sedan så...men ett snyggt ärr har jag kvar på min mage..
älskling slutar om ungefär 1 timme..jippi...sen har han äntligen helg...

Näää hörs imorgon :)

god natt allesammans !!!!

Jag älskar dig kristoffer <3



Sibel du finns i mitt hjärta för alltid...du är så älskad och saknad :( min underbara prinsessa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0