mycket att göra!

Ja nu blir det full späckat igen...idag åker ju mamma & pappa till Finland..dom åker snart iväg...så åker jag och älskling dit på eftermiddagen...sen på kvällen åker min älskling hem :(
upp tidigt på onsdag morgon..ut med alla hundar..käka frulle och gå med josefin till bussen..sen rulla dagen på...
och på torsdag så åker jag och susanna till Vetrinären med puppisarna..sen hem...och så kommer det 1 valpköpare på torsdag och hämtar hem sin bebis...och på fredag kommer dom 2 sista och hämtar hem sina bebisar...
puuhh..kommer nog inte hinna blogg så jätte mycket...
Så får vi hålla tummarna att mamma och pappa inte blir borta 1 vecka....

Älskling slutar om drygt 45 minuter...ska ta och gå en långpromenad med hundarna nu..så dom är någorlunda lugna :)
varmt varmt ute...kommer svettas ihjäl =)

Nää jag skriver sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0