måndag morgon..

happs nu var det en ny vecka :) klockan är nu 09:58 och jag är redan vaken :) jag ställde faktiskt min mob på ringning på 09:00 ...annars skulle ja ha sovit bort hela dagen ...var jobbigt som fan att gå upp men när man väl är uppe så är det lugnt..
gick ut med hundarna.sen ge dom mat..och få i sig lite frulle själv...o ja nu sitter jag här vi datorn och tv:n är åxo igång..

o vad man ska göra idag ? ska bara dona lite här hemma..i ett rum ska jag ta bort några lådor osv,ner med dom i källaren..ni vet rummet där det finns en prinsess bård? :) där ska det fixas lite..upp med gardiner osv..så det ska jag göra tänkte jag..
älskling är på nya jobbet nu :) han började idag...kulkul...har inte hört nå än från han..hihi...min älskade älskade pojkvänn<3

nää jag uppdaterar senare...

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0