måndag 18/8

god morgon gott folk..vakna idag vid 09:00..utav att alarmet på mobilen ringde =)
ut med hundarna,sen ge dom mat..plocka lite och ringde mamma och snacka med henne..och nyss käka jag frukost...
the vocie är igång på tv:n just nu..kommer inget bra på tv så här tidigt på morgonen ju...
regnet hängder i luften...suuuck..hatar såna här dagar..man blir så trött när man "måste" vara inne hela dagen..men ska ta en långpromenad med hundarna lite senare..Kristoffer slutar om drygt 4 timmar...han bara jobbar och sliter han :)
få se när mamma och pappa åker till Finland..suck ! men men bara le och se glad ut..hoppas hoppas dom inte blir borta så länge..några dagar räcker gott och väl !
bara 9 dagar kvar tills kristoffer fyller år !!!min underbara älskling <3
och 17 dagar kvar tills jag fyller år =)

Alltså :
27 augusti - kristoffer
2 september- kristoffers mamma
4 september-jag fyller år
19 september-mamma fyller år
7 oktober-pappa fyller år
? november- fyller kristoffers pappa år..

så det är många tårtbitar som slinker ner i magen haha =)

vet vad jag ska köpa kristoffer när han fyller år..men kan inte skriva det här eftersom att han smygläser min blogg haha =)
älskar dig <3

är sugen på en till tatuering på andra armen :) man kan inte få nog helt enkelt!!!!


uppdaterar under dagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0