kvälls bloggning..

Mamma & company kom hem vid 13:30 tiden (som jag chansa på)...satt och snacka om pola och allt...
lonskerade Amapola 2 gånger idag...hade dom inne i stallet från 10 tills mamma & dom kom ! sen lonskera jag henne..sen fick dom gå ut..hon är fortfarande svullen vid buken :( men prata ju med Vetrinären imorse.och om det inte är bättre imorn så ska jag ringa henne igen !så hoppas hoppas hon blir bättre min älskade häst <3
sen vid 16 tiden skjusa pappa mig och hundarna hem.pappa skulle dra till Norge idag ! Tok  :) !alltså han åkte via skbg :)

Just jag jag fick massa godis av mami och dom..sen fick ja nån jätte bra medel för ansiktet..eller medel och medel.utan lotion typ...var en dyr sak ! men hade på det efter duschen..o man märker att det är bra grejer..sån skillnad mellan tex ica och konum lotion :) verkar vara hur bra som helst !!!!!  och kristoffer fick en back med öl,Karhu :) och ett koskenkorva bälte :)
så jag är så nöjd så ! och kristoffer me :) ringde han på jobbet o sa vad han fick..kunde inte hålla mig hahah !
han slutar vid 00:00 i natt !!!

imorgon ska jag TATUERA mig !!!! äntligen ! då ska hon göra Amapola tatueringen helt klart ! samt göra en ny tatuering ;)
lääängtar ! lägger upp bilder imorn på em / kvällen..så susanna o mamma och josefin kommer och hämtar mig imorn bitti,sen far vi till fagersta..Mami ville följa me ;)
Sen efter att jag är klar där så ska jag åka med mamma å dom hem..ska motionera min älskling !!! (amapola alltså)
och så..sen far jag hem igen..och på torsdag ska jag klippa mig..puuhh vilket fläng hit och dit..ska träffa anna & issa på torsdag med..åhhh vad kul !

hmm undra om det kommer nå bra på tv ikväll...

uppdaterar sen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0