kallt...

ja det är ju kallt...eller vad säger ni?
kristoffer la precis igång bastun..men jag kan ju inte basta :( trök..men men...har ju duschat på dan..men skulle ha vart nice med bastu nu när det är lite ruggigt ute...
imorgon åker Mamma & Pappa med kvällsbåten till Finland..dom hade inte boka några biljetter hem för att dom visste inte hur lång tid allt tar osv..men hoppas hoppas att det inte tar 1 vecka..hoppas att det tar några dagar !!!!!
men bara vänta och se helt enkelt..
Josefin hade sin första skoldag idag :) så det blir att gå upp tidigt nu när hon ska väckas och gå med till bussen..
men jag överlever nog :)

så imorgon åker jag & älskling hem till morsan å dom...på em...sen åker älskling hem hit eftersom att han jobbar !

Äh skriver senare...

Kommentarer
Postat av: jempa

hej!

Jag har redan lagt upp en del bilder på våran lägenhet. Om du kikar under kategorin Inredning så ser du några bilder där :)

Ha en bra dag!

2008-08-18 @ 18:51:55
URL: http://jempa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0