idag ska det firas !

God morgon...vi vaknade vid 08:30-09:00...
älskling gick ut med hundarna..sen åt vi frukost..hoppa sen in i duschen...
och nu sitter jag här ! ringde mammas mob nyss..men då svara pappa i den och sa att mams sov..hon som aldrig annars kan sova ut haha..men nu när pappa ä hemma och håller ställning....
idag kommer folket vid 14:00 tiden..hundarna kommer inte fatta nått när det öser in folk haha.
underbart väder ialf..man ska vara glad att det inte regnar...måste måla min naglar..börja försvinna nagel-lack....
inte så jätte läckert ju !
fan jag har inte laddat upp bilderna än...sorry..ska göra det idag..för idag ska jag fota alla som kommer höhöh..(om jag kommer ihåg det vill säga)

skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0