hurtiga mia =)

Halloj !!!

kom precis från en Powerwalk med hundarna :) puhh svettigt värre...men skönt var det !! innan körde jag lite styrketräning..behöver trimma mina arm muskler lite :) gud vad hurtig jag är så här på en måndag hehe..
nu ligger hundarna och sover efter den intensiva promenaden.....börja dugga lite när vi gick..men det gör mig inget..
älskling slutar nog halv 3 idag...tror jag...så jag ska tajma in matlagningen så maten är på bordet och klar när han kommer hem.....prata med mor min nyss...snacka lite shit :)
man behöver en dos av mammas knas prat varje dag hahah...

ska börja fixa lite i rummet snart...måste bara svettas av lite..ska ner med kartongerna i källaren sen ska jag dammsuga och skura där inne..sen när älskling kommit hem och så..måste han åka och köpa gardin stänger...för mina pengar :)
så jag får upp gardiner där inne..ja men jag kommer att fota rummet före och efter så ni får se =)
det ser lite knas ut med prinsess bården där inne..men vi tänkte att det får vara..orka sätta en ny bård över den..så man vet ju aldrig nångång ska man väl ha kids :) så det får vara så helt enkelt !!!!!

ne nu ska jag sitta och uggla lite vid datorn sen börja med rummet..och sen duscha..

uppdaterar sen :)

tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0