grattis grattis!

 Ja grattis storebror på din 24 år dag idag !!!!!!!!!!!!

vaknade vid 09:00 ....ovanligt tiidigt..men jag var så kiss nödig så blåsan höll på och spricka :) så tänkte att jag kan väl lika gärna kliva upp nu...
mamma & pappa & elin & jossan kom hit för en stund sen..gav elin en födelsedags present..men hon ska få en till nästa vecka :) men nu fick hon en jätte fin bikini av mig...hon vart så glad så :)
var ut med hundarna nyss...älskling är ute och sågar stockar.....
klockan 13 är det robot mannen som uppträder här i skbg :) han som var med i talang tror ja lillesyrran sa :) haha..
så vi ska väl dit och kika igenom marknaden..sen på eftermiddagen ska hela familjen till tommy och fira han !!!
och imorn åker ju typ hela familjen på kryssning,..blir själv i hela huset med alla djur...kristoffer jobbar ju em nästa vecka..så vi åker hem till morsan å dom imorn..dom far nångång på förmiddagen...så älskling är med mej fram till kvällen sen åker han hem....så jag blir heeeeelt själv....läskigt värre ju !!! hahaha...men men jag överlever väl !

nää jag skriver senare !!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0