god kväll...

god kväll allesammans !

jag & kristoffer kom precis från en lååång promenad med hundarna..det var skönt och traska och prata med sin älskling :)
jag går ju själv me hundarna annars på dagarna..så det är mycket roligare och gå med älskling :)
duschade nyss å...nu sitter jag här och dricker ett glas cola :) mums !!
jag och kristoffer rensa våra kläder..alltså rev ner ALLT och vek in det osv..nu är det såå fint så :) nu hitta man lite mer kläder som man hade glömt bort haha..
Kollar på tv 400....det är ett program som heter Cheaters..det är folk som vänder sig till programet för att dom misstänker att doms partner är otrogen osv..så cheaters smygfilmar den dom är otrogen osv..haha skit bra program :) brukar kika på de..shit vad folk verkar älska och vara otrogna...hmm...tur att man är tillsammans med världens bästa älskling <3 så man slipper såna där problem :) höhö..

vi var ju en sväng till mami..lekte med puppisarna lite och käka mat...pyssla med hästarna o så...sen gick vi en sväng med wilma & hugo..släppte dom i skogen där dom gjorde värsta cp ryck race :) hahah !!!

Nää ska fortsätta å se på programet..

Puss hej !

God natt sibel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0