gick en låång runda...

ja jag och kristoffer & hundarna kom precis hem från en låång promenad...vi gick typ runt i hela skinnsberg känndes det som :) men det var skönt :)
hundarna svettas nu som bara den :) sötisarna !!!
varmt som faaan är det...åskan igår & idag har ju inte hjälp ett dugg..suuck !! längtar faktiskt till hösten då man får ta på sig en tröja och mysa i :) och höst / vinter kläder är roligare och köpa..och snyggare faktiskt !! läängtar :)
sen fyller jag ju år den 4 sep så det är ju kanon :)
älskling fyller år denna månad..den 27:e augusti :) då får ja lön med så då blir det att köpa nå fint till han ! med vad är en annan femma..har ju ett tag och tänka ut vad jag ska ge han !! han ska få nå fint ialf..det får jag alltid av han :)

nää nu ska ja kolla om det kommer nå bra på tv...på  www.tvplaneten.se


skriver senare !!

Tjooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0