gahh..

jag blir tokig..tv:n funkar inte här och det är nå krångel med internet..suuck..men just nu är jag på susannas bärbara dator..men "vanliga" datorerna funkar inte...kul jul....inga pengar knappt kvar på mobilen heller...trött som ett as..åh vilken underbar kväll jag har !!!
Kristoffer åkte hem för ett tag sen åxo..å så kommer han inte hit imotn utan på fredag...längtar....
Det åska lite här för några timmar sedan..
Idag har jag vart hurtig..

har tömt diskmaskin,dammsugit hela huset,städat,lagat mat,avmaska puppisarna,klippt klorna på puppisarna,in och ut med dom med gämna mellan rum..aktivera hundarna...lonskera Amapola och Gorm !
och en jävla massa annat.....puuhh..ögona vill åka ner hela tiden...är sjukt trött....ska fan gå och lägga mig vid 20:00 tiden..
imorn blir det en fullspäckad dag....Puuuuhhhhh !!! blir helt slut bara jag tänker på morgon dagen..

Nä jag skriver imorgon igen...

God natt allesammans !!

natti natti sibel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0