fyfan vad det är varmt !

ja det är helt sjuukt varmt...svetten rinner nästan...usch !
prata med vetrinären igår kväll vid 20:30 tiden....
gick upp vid 08:30..ut med hundarna osv..käka frukost..ut till hagen för att kolla till amapola..hon äter och har sig..men buken är svullen fortfarande..
tog in hästarna vid 10 tiden.för att hålla koll om pola bajsar..för jag kan inte gå efter henne i hagen direkt..så dom står inne fortfarande...pratade med Vetrinären nyss..ringer och uppdaterar henne om läget...så pola har bajsat 1 hög  inne..magen bullrar & mullrar..o hon fiser..så Vetrinären sa att jag ska fortsätta och lonskera / gå med henne...det var ett mycket bra tecken att hon bajsar & att magen låter.för då är tarmarna som dom ska..så jag ska uppdatera henne om det blir sämre..och så ska jag ringa henne imorgon om det ej är bättre.....hoppas min stjärna blir frisk !!!
hon är ju pigg och alert..men man ser ändå på henne att nått är på tok...min älskade bebis !!! mitt hjärtegryn <3

Prata med mamma nyss..dom var snart i Sala :) så dom är väl här vid halv 2 tiden skulle jag tro...äntligen är dom tillbax igen :) underbart !!!
Imorgon ska jag tatuera mig ochså :) så susanna skjusar mig till fagersta..å efter det så åker vi hit..sen tar jag bussen el nå hem !!! måste motionera pola å så ju !!!!!!

puuhh dom här dagarna jag vart här...har vart håll igång från morgon till kväll..helt slut nu !!!! när jag kommer hem ska jag ta en lååång och skön dusch :)

Nää jag updaterar när jag kommer hem....

Puss så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0