fredag morgon..

god morgon allesammans :) idag är det Fredag...vissa jublar, vissa inte kanske? äh vad vet jag...för mig är det inget speciellt när det är fredag..känns som om vilken dag som helst..
har rasta hundarna och så..gått med josefin till bussen...smorde mina tatueringar precis med helosan !
messa med åsa.l. igår...trevligt trevligt !
Idag kommer älskling hit =) å ska sova här hela helgen...igår kväll åkte en valp ..idag åker dom där 2 som är kvar..på em/kvällen...sen på lör eller sön kommer det en amstaff tik hit..hugo ska bli pappa till den :) hehe ! idag ska det dammsugas och skuras när alla valpar åkt..luktar kiss och bajs...fast man byter papper och så...dom skiter ju hela tiden..hahaha...nerå...

nä jag skriver lite senare igen..

mamma & pappa kommer nog hem på tisdag..gaahh hela 4 dagar kvar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0