fredag kväll...

ja nu är det kväll redan..timmarna bara far iväg..tyckte det var nyss jag morgon blogga...huumm..
imorgon fyller min storebror tommy år...han fyller 24 år...vete fan vad jag ska köpa till han..har inga pengar heller..får lön den 27:e...så han får nog nått av mig då när jag fått money...
är trött & grinig..känner mig som ett övertrött litet barn just nu...fast jag sov till 10 imorse..jaja alla har väl sina mindre bra dagar...på söndag åker ju mamma & dom på kryssning hm...sen efter att skolorna har börjat så ska mamma & pappa åka till finland...massa ska göras när farmor gått bort och lämnat mycket efter sig bla en massa skog osv...
jaja bara att le och se glad ut !!!!!

imorn är det marknad här i lilla byn..samma dag som bror fyller ju :) få se om man ska kika igenom den imorn..är väl nästan ett måste...

nä nu ska jag göra nått...orka sitta här...

uppdaterar senare !

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

hehe, jag gillar när smygläsare träder fram, men det gjorde du ju häromdagen :) du är varmt välkomemn att kommentera oftare, det uppskattas alltid. hoppas allt är bra ed dig idag!

2008-08-08 @ 20:55:12
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0