fredag kväll...

åh herregud vilken intensiv dag...
på förmiddagen så la jag ut mattorna på vädring o tog in den torra tvätten från torkvindan..och sen starta jag en masin med lakan och sånt..bytte lakan i sängen och öppna fönstrerna...sen storstäda jag toaletten..verkligen från golv till tak..
sen hängde jag ut lakanen och det när det var klart..tvätta även kudd över drag...(soffkuddarna)
plocka och dona..strök gardiner..bytte gardiner i köket och datarummet..
dammsög och skura..skaka mattor..
torka alla bord vi har...ja alltså en STORSTÄDNING !! jag behöver nog inte ens nämna hur svettig jag var efter det haha !
sen ringde tommy mitt i allt..och fråga om vi skulle göra nå spec idag.nää sa jag...
då fråga han om vi kunde ha nova några timmar..visst sa ja,,men vill städa klart först..så han kom med nova lite efter 14:00..(han börja 14:30) så älskling kom hem vid 14:50 ungefär..hade hämtat pizzor å..käka det..sen så for jag & kristoffer & nova till köping..handla på willys..nova vart helt hängig..(haft feber och så) men är på bättrings vägen..tommy börja känna sig sjuk åxo,,,så han blir väl sjuk nu.inte så konstigt kanske :)
sen vid 18:30 kom anna & theo förbi o hämta nova...
jag & älskling tog en långpromenad med hundarna..är heeeeeeelt slut nu...shit....ögona vill slockna hela tiden..
imorgon kommer allt folk vid 14:00 tiden..trevlans !

Nää jag skriver senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0