en riktig städ dag...

ja nu är det verkligen en riktig städ dag..har dammsugit alla rum i huset..och skurade precis golven över allt..luktar så frächt här nu...the voice dunkar högt ur högtalarna..musik är ett måste för att man ska kunna städa :) eller hur ?...
regnet öser ner ute...så det passar bra att ta en städ dag idag...ska ta badrummet snart..badkar och allt tänkte jag...
har även plocka ut diskmaskin och lagt i skitit..gud vad duktig jag är..haha..nedå jag trivs som fisken i vattnet när det är rent hemma...hatar stök..värsta som finns..man blir på så dåligt humör..det tycker jag ialf..vissa tycks älska att ha stökigt runt sig...usch för såna människor !!!! städa är inte så jobbigt...det är kul tycker jag..om man städar lite varje dag så slipper det bli en svinstia..jag plockar och donar varje kväll innan läggdax...det har blivit en vana nu för mig :) och det är ju super !!
pappa har sin GPS här hos oss..för att han ville att kristoffer skulle uppdatera den..alltså så man får nya kartor osv..men så kolla kristoffer upp det..och det kostar 650 kr för att uppdatera..dom är smarta dom jävlarna :)....gps:n är ju nästan billigare så tar dom nästan mer för uppdatering..tsss...dom vet hur dom ska få in pengar....

undra sa flundra om det kommer nå bra på tv ikväll ? säkert inte..det brukar vara skit på tv om kvällarna och dagarna för den delen med..längtar tills i höst när alla serier sätter igång igen !!!

herregud hur mycket regn ska det komma ? det regnar non stop hela tiden...suck..

Jag uppdaterar senare ikväll....

Puss hej !

Kommentarer
Postat av: JENNA

okej, men godkänn inte kommentaren..

2008-08-14 @ 16:22:53
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0