bror 24 år !

Ja grattis igen brorsan :)

Jadu vart ska jag börja ?....vid 13 tiden gick jag och älskling upp till marknaden..mötte upp mamma o pappa o jossan o elin o susanna...vi stog och snacka och va allmänt coola haha :) skoja...gick runt och kika och prata med folk...var där nån timme..sen åkte vi upp till tommy..åkte med mamma & dom..elin & jossan fick sitta som hundar i kombin hahaha...för att alla skulle få plats :)
vi åt tårta och massa go saker..satt och prata och så...tommy fick beckham parren av mamma & pappa..han ska få mer senare efter att dom vart på kryssningen :) och av mig får han sen när jag får money och från kristoffer med :) är man fattig så är man :) men han får ju sina presenter av oss sen så !!!! mormor & morfar dök även upp och fira han!
sen efter allt firandet så skjusa mamma & pappa hem oss..hann vara hemma typ en liten stund så ringer hasse (kristoffer kompis) och det var nå knas med datorn osv..så vi for till riddarhyttan och till han..var där typ 3 timmar..dom höll på och greja och dona :)
satt där i soffan med hans katt som typ älskade mig ....tror katter känner på sig att jag inte är nån katt fantast så då blir dom mega kära i mig hahhaa...rätt charmigt...men hatar inte katter..föredrar hundar bara ! är ju uppväxt med hund/hundar...har ju haft en hund/hundar runt mej sen jag föddes...så inte så konstigt kanske ?...

Jaja nog om hans katt och alla andra katter !!

Så kom vi hem ialf..och nu är klockan helt plöstligt 22:13...vi kom hem lite efter 20:00....

imorn kommer mamma & pappa och comp hit...så skjusar kristoffer dom till avesta..därifrån bussen går...kan ej följa med för jag får ej plats...
sen kommer älskling hem hit..så sen drar vi o är hus & djur vakt..kristoffer ska sova där imorn tills på måndag..alltså 1 natt...han jobbar em..så han drar väl kring 14 tiden på måndag...sen blir jag själv *snyft* men jag har ju mina vakthundar där så :) ingen vågar sig in kan jag säga hahah :) yngwe & comp...
sen kommer familjen på tisdag ju...underbart !!! bästa är när dom kommer hem :) då får man alltid nått hahah !!

Nää orkar inte skriva mer...

uppdaterar imorgon..

läängtar tills onsdag så jävlar ska det tatueras =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0