aktiva jag =)

nu kom jag precis från en cykeln runda..det vart flera km =)
nu är jag varm i kroppen ! men skönt var det cykla bla förbi heds skola..josefin å hennes klass hade rast..så jag heja på henne sen cykla jag vidare...susanna sover än...så det är bara jag & hundarna som är vakna :)
regnade tidigare imorse..men tur så var det uppehåll när jag cykla..älskling ringde även när jag var på min runda..han hade vaknat till liv..han jobbar ju em denna vecka..åh imorn bitti kommer mamma & pappa...sorry om jag tjatar om det.men gud vad jag längtar..då far jag hem på sturt :) Min babe fyller år imorgon..och jag fyller år om 9 dagar !!! det är ju snart !!!
Jobbet ringde igår och fråga om jag kunde jobba den 9:e sep..å det kan jag så klart...money money !!! för lön imorgon !!!!

Nää nu ska ja surfa vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0