äckel söndag,,,

ja vaknade lite före 09:00 och hjärnan sa åt mig att gå på toa..kissar och ser att mensen kommit...suuuuuck...hatar mens!
jaja gjorde det ja skulle se la mig i sängen en stund så kommer den bolmande värken..helvetes fan vad ont det gör !
gick inte att ligga kvar..upp och äta frukost..och klä på sig..ringde mamma och fråga om hon hade ipren..ja det hade hon men dom skulle åka hem från stugan senare...hmm..ringde tommy precis och fråga om han hade ipren..och det hade han..räddaren i nöden ! kristoffer åkte precis upp till han för och hämta ipren..sen ska han handla !!
har så sjukt ont..fattar inte att mens måste göra så här jävla ont...helt onaturligt ont..skulle lätt kunna mörda nån känns de som...alltså inte ordagrant :) men det förstår ni nog...
ligger med täcke på mig i soffan...
har sån mensvärk så att jag gråter..det gör så ONT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

uppdaterar senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0