å fyfan!

ÄNTLIGEN hemma..fan vad skönt det känns...åh herregud :) underbart att vara hemma igen...
fick massor av godis av mamma och pappa..och en jätte god doftande schampo o bodylotion...samt en hudkräm från båten..för min hudtyp..och muumi dricka :) och så kristoffer fick godis med och en back med lapin kulta :)
man tackar och bockar ! ja just ja sen en ljus lykta man kan ha ute hängandes..jätte jätte fin !!!!!
packa upp och sen duschade jag på en gång..känner mig så fräch nu ! haha!!
tvättkorgen var full såg jag :) och det vart en hel maskin med skittvätt från mig...ska ta och tvätta snart !!
Älskling sover! han slutade ju 06:00 imorse....få se när han vaknar...då ska han öppna paket från mig :) två stoora lådor :) hihih..lägger in bilder senare på vad han fick av mig !!!!
fick lön idag..känner mig rik...(för stunden) haha..nerå men mycket ska handlas..
Älskling beställde här om dagen ett nytt batteri till min mob..och ett nytt till digitalkameran..perfa !


uppdaterar senare...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0