22 augusti..

kan inte hålla mig borta från bloggen :) så nu är jag här igen...
va nyss och gick en liten promenad med shira...regnet hänger i luften..så det kommer säkert att börja regna när som helst..fyfan det är såå tråkigt när det regnar..man vill ju inte gå ut..men man måste ju..bara och ta på sig en regnjacka o gå ut..men hoppas att det inte regnar idag !
Älskling slutar om drygt 4,5 timmar..sen ska han hem och greja och sen hit !!! Åh vad jag har saknat honom...underbart att få sova brevid han igen...min älskade kristoffer !!!
vad tomt det kommer att bli när puppisarna åker idag ! ingen som viftar svansen när man kommer hit till vardagsrummet,ingen som busar ute :) osv listan kan göras lång :)åh vad tomt det kommer bli !!!! man blir så fäst vi dom..det är nackdelen med att ta valpar ...men det är så kul med dom små underverken...positiva till tusen !
tobbe (vetrinären) gillade dom verkligen igår :) han tyckte att dom var såååå underbart vackra!
Undra hur första natten utan gänget gick för den mörka tiken..usch dom första nätterna är inte kul när man har hämtat hem en valp..okej vissa är ju cool lugna..men vissa "gråter" hela natten !! kita var rätt jobbigt första natten..det sluta med att vi tog henne till sängen och hon somna mellan oss..haha pluttan..nu är hon ju en stoor tjej!
det är faktiskt skönt att hon är "vuxen" nu..ingen bebis längre..valpstadiet är kul men jobbig..det vet jag efter sååååå många hundar vi haft genom åren :) haha ! men skulle aldrig aldrig kunna vara utan hund !!!! kommer alltid och ha hund!
så mycket som en hund ger tillbax till en !!!! åh vad jag älskar hundar !!!!

Uppdaterar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0