20:10

jadu nu är klockan 20:10...var precis ut en sväng med hundarna...startade tvättmaskin för ett tag sen..den borde vara klar snart..när den är klar så ska jag hänga ut tvätten på torkvindan...
är helt slut i kropp & hjärna.....vart så intensivt nu med pola och så !! min älskade älskade stjärna !!!!!<3 min bäbis !
mitt allt !

få se när det blir sängen för min del..men kanske om en timme skulle jag tro.som sagt så är jag helt slut i kropp & hjärna ! hjärnan måste få vila upp sig..hade spränhuvud värk igår...för jag var så förbannat orolig över Amapola ! och så stressa jag upp mig osv..men vem blir inte orolig när ens bäbis är sjuk? :(

imorn blir det att dammsuga och skura här hemma..för att Anna & Issa kommer ju på torsdag :) så löper ju shira..inte så kul om dom trampar runt i blod haha...ska ju även klippa mig på torsdag..få se hur det blir.men det blir ingen radikal(stavas det så?) ändring :)  men man känner sig så fräch efter klippning...

Nää återkommer imorgon !

Pusspusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0