15:40

shit vad det är varmt...la ut alla hundar precis..vi kom hem för en liten stund sen..jag å susanna åkte till josefin skola och vänta där på att hon skulle sluta..hon slutade vid 13:30..sen åkte vi till köping..handla lite sht..bla hundmat,kaninmat och så klart några energy till mig haha =)
ska duscha snart åxo..finns väl ljummet vatten nu..men det duger ialf..imorn kommer det inte att finnas nå varmvatten !hm..orka elda i pannan...det är mansgöra ju =)
idag kröp det en fästing på mig..det är 4:e fästingen sen jag kom hit..hmm! fästing riket eller vad ?....
är så jäla trött..orkar inte göra nånting..ont i magen som fan åxo...

Nää orkar inte skriva mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0