13 augusti !

Jag är så nöjd över min nya tatuering..min andra tatuering hon fyllde i är ochså så vacker så ! min älskade amapola <3
Dom som tycker att man inte ska tatuera in killens namn osv osv..men det är ju mitt val..det är min kropp..om jag vill tatuera in en stor balle på ryggen så gör jag det..jag skiter väl i vad andra tycker !!!! hur skulle världen se ut då om man gjorde saker efter vad andra tyckte ?? så som sagt min kropp och mitt val..som jag är mycket stolt över !!!!!!
ja det var det jag ville ha sagt !!!

Var nyss ut med hundarna på en runda..för ett tag sen så small det till..och så börja det och åska..happs bara att dra ut datorerna och så....höll i sig en timme drygt...men det mullra bara inge mer..hmm...jävla åsk sommar...

borde dammsuga och skura idag...men vette fan om jag orkar...gör nog det imorgon i stället...

Imorgon så kommer tommy hit med nova vid 09:00...sen vid 20 över går jag & nova till bussen..tar bussen till kolsva..josefin hoppar på i karmansbo..så åker vi alla 3 till kolsva..är där 09:57...har klipp tid 10:00..så vi är där på pricken..Josefin och nova får sitta och vänta på mig medans jag blir klippt..sen kommer susanna och hämtar oss...sen hem till morsan..lonskera amapola och greja..sen kommer kristoffer och hämtar hem mig....
och sen kommer anna & issa på eftermiddagen :) min pinglor !!!!

och på fredag till lörsdag så ska nova sova över här hos mig och kristoffer :) fasters ögonsten <3
för tommy & anna ska iväg på kräftskiva.......mamma & pappa ska ha theodor...


ah det var allt för tillfället....skriver kanske sen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0