1 augusti...

ja jävlar det är redan den 1:a augusti...shit vad tiden rinner iväg...eller snarare dagarna rinner iväg...
åska idag med..jag och kristoffer var till konsum och handla lite..och gissa vilka jag såg där ? jo mina pinglor Anna och Issa..åh fan vad läänge sen man såg dom..fyfan vad kul det var och se dom ! vi måste ses snart igen tjejor !!fick ju bara mer smak när vi sågs :) haha !<3
men ialf så på affärn så small det till utav bara fan..alla trode att det hände nå inne på affärn..vette tusan men satan i gatan vad högt det small !! vart rädd som ett as....

men nu tycks åskan ha gett sig för idag...hoppas jag ialf !
det är varmt ute fast det har åska...hmm suck !
undra sa flundra om jag ska ut med hundarna på en promis ! få se om ja kan släpa med karln min ! =)

uppdaterar senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0