080808

ja idag är det 080808 :) coolt ! stockholmare har ju sin egen dag idag eller vad sjutton det va haha :) läste det på aftonbladet.se
jag hann ej blogga igår..för vid 08:30 kom mamma och hämta mig härifrån..hon tanka och sen for vi hem till morsan..vi greja lite ..sen for vi till västerås..och lite efter sura gissa vilken bil vi mötte ? jo LYXFÄLLAN bilen hahaha..det var lite ballt..dom åkte mot sura hållet och vi v-ås..så i höst får vi se vart dom vart...jag såg den mamma & susanna & jossan såg den inte..så sa ja såg ni ?..dom ba vaaaaa?..hahaha...men det var lite ballt och se den...
jahapp mamma köpte sitt dyra shampo & balsam vid hennes frissa...sen handla vi på ica maxi,besökte prinsessans grav!!!gud vad fint hon har det vid sin grav...Massor med blommor i olika färger och flera olika ljuslyktor..min fina lillesyster<3
kommer inte ihåg om vi gjorde nå mer...käka på donkan :) och hem...
tog ut wilma & hugo när ja tog in pållarna..för regnet öste ner..så jag tänkte att dom fick komma in och sova & äta och torka...
wilma & hugo sprang runt och tönta sig hahaha så söta så :) <3

på tisdag ska jag träffa Anna & issa :) 

messa med min tatuerare igår..ska komma till 10:30 på onsdag så då hinner hon fylla i min amapola tatuering samt skriva in Krollos på min arm :) åhh vad bra ! läängtar...

och på torsdag har klipptid hos frissan i kolsva vid minuten där...för mamma hade kvar pengar på ett present kort hon har dit...perfekt :)


mamma & pappa & susanna & elin & jossan åker på kryssning på söndag och kommer hem på tisdag ! ska se efter bondgården då hahaha okej inte för att mamma & pappa har en bondgård men men.. hade bara lust och skriva det..hoho..


ähh skriver sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0