vacka prinsessan

Saknaden är ett kvitto på att man älskat!

Saknaden är så fruktansvärd efter dig,mitt lilla solsken! du förgyllde mina dagar med skratt,tårar & lycka! :) du var så underbar! önskar att du var här...vill inte fatta att du är borta för alltid,vill tro att allt detta är en hemsk hemsk dröm..varför lilla gumman? varför valde gud just dej? du hade hela livet frammför dej..du var min andra halva.
& nu är den delen borta för alltid..kommer aldrig & bli hel igen..aldrig..du var ju min lillesyster!
Den dagen ja fick veta vad som hänt ville jag ta mitt liv för och få vara med dej,kännde att livet inte är värd & leva.orkade helt enkelt bara inte,du var MIN MIN lillesyster!! Fan fan..tårarna sprutar på mig..tårarna tar aldrig slut.
det gör så ONT i mej och kolla på kort på dej,det värker..vill inte..när ja blundar ser ja ditt vacka ansikte,hör din vackra röst..vill kunna smeka ditt hår,vill kunna krama dej,vill kunna prata med dej,vill kunna se dej växa upp å bli en vacker tjej,åhhhh gumman min...du fattar inte hur saknad & älskad du är!!! våran allas lilla sibbe!!!<3<3<3

Kommer ALDRIG och glömma dig...aldrig aldrig,du finns hela tiden på min näthinna,du försvinner aldrig från mitt hjärta...lilla hjärtat mitt<3<3<3<3 nu orkar ja inte skriva mer,tårarna rinner ner för mina kinder..dom slutar aldrig..

Vi alla älskar dig..vi ses nångång igen lillesyster<3
glöm aldrig att du är en av oss fortfarande,vi glömmer dig aldrig,hoppas du ser vilka som är dina nära & kära,dom som älskar dig dom består,dom sviker dig aldrig,dom glömmer dig aldrig,dom besöker din grav regelbundet!

hoppas du spökar riktigt ordenkligt hos du vet vilka..dom vi alla önskar allt ont i världen..dom som inte förtjänar å leva,dom som inte har nå skam i kroppen,dom som sket i hur du mådde,dom som lät detta hända!,dom vi alla HATAR!!!! dom du vantrivdes hos,!!!!!!

listan kan göra lång..men ja orkar inte skiva mer :(


ÄLSKAR DIG SIBEL !!! VÅRAN VACKA PRINSESSA...VÅRAT ALLT,VÅRAN SOLSTÅLE,VÅRAN LYCKA,!!!

KÄRLEKEN ÄR ENORM TILL DIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0